Csoportos gerinctréning

A gerinctréning órákon a teljes test átmozgatása mellett a fő fókuszt a gerincünk kapja: dolgozunk a mobilitáson, tehát a gerinc mozgásainak növelésén, a törzset stabilizáló izomfűző erősítésén, és ezen izmok nyújtásán, lazításán. Különböző eszközök, például henger, masszázslabda segítségével csökkentjük a fokozott tónust és átdolgozzuk a kötőszövetet. Ajánlom preventív céllal azoknak, akik statikus vagy egyoldalú megterheléssel járó munkát végeznek, ülő életmódot élnek, és azoknak is, akik már meglévő derék-, illetve hátfájdalmukat szeretnék kezelni. 

Csoportos balance board

A balance boardon egyensúlyozni mindenkinek nagy kihívás, hiszen folyamatos, konstans mélyizom munkát kíván, gyakorlatilag attól is erősödsz, ha csak fekszel rajta. Na de mi azért ennél sokkal többet fogunk csinálni! Tökéletesen fejleszti a stabilitást, az izomerőt, és a fokozott koncentrációnak hála segíti a befelé fordulást és fókuszt is. Ízületi instabilitás, sérülés utáni rehabilitáció vagy fájdalom esetén nagyon jó módszer arra, hogy a mozgás effektus létrejötte nélkül is fejlesszük az izmok erejét és az ízületek stabilitását. 

Hallottatok már a mostanában igen népszerű sup-ozásról? Na ez legalább olyan nagy móka lesz, csak nem kell hozzá a vízpartig utazni, elég, ha bejössz hozzánk az Atlasba!